.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان دو شغله شد ؛
هاشم نیا سرپرست معاونت سیاسی استانداری شد
شمال نيوز: مسئولیت معاونت سیاسی ‌امنیتی را بنده بر عهده می‌گیریم و مدیران این حوزه به صورت مستقیم با بنده کار می‌کنند.
هاشم نیا سرپرست معاونت سیاسی استانداری شد

شمال نيوز: مراسم تودیع غلامعلی رضوانی که از زمان استاندار اسبق گیلان معاون سیاسی‌ امنیتی بود پیش از ظهر امروز در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

به گزارش شمال ، استاندار گیلان با اهدای لوح اززحمات 42 ماهه غلامعلی رضوانی معاون وقت سیاسی و امنیتی استانداری، تقدیر کرد.

استاندار گیلان هنگام تودیع معاون سیاسی و امنیتی استانداری خود تغییرها را بر اساس ضرورت تاکتیک‌ها دانست و اظهار داشت: ممکن است یک نفر دارا ی یک شخصیت بالایی در تیمی باشد،اما برای نیمه ای روی نیمکت بنشیند و به معنای خارج شدن مدیران از دایره خدمتگزاری نخواهد بود.

کیهان هاشم نیا، خاطر نشان کرد: غلامعلی رضوانی چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم وارد گیلان شد، زحمات فراوانی در زمان قبول مسئولیت کشیدند و پس از آن شاهد اتفاق‌ها و فتنه سال 88 بودیم و این امر تمام مسئولان را درگیر کرده بود.

وی متذکر شد: مسئولیت معاونت سیاسی ‌امنیتی را بنده بر عهده می‌گیریم و مدیران این حوزه به صورت مستقیم با بنده کار می‌کنند.

همچنين معاون سیاسی‌ امنیتی سابق استاندار گیلان در مراسم تودیع خود اظهار کرد: بحث بومی و غیر بومی بودن مدیران یک فرصت و تهدید است.

غلامعلی رضوانی افزود: بومی بودن مدیر به این دلیل فرصت است که منطقه را می‌شناسد اما توصیه اقوام و نزدیکان موجب می‌شود با اطرافیان خود درگیر شود و باید این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بومی و غیربومی بودن در بنده وجود نداشت، گفت: مدت 42 ماه در گیلان خدمت کردم و در حوزه‌ اجتماعی رتبه نخست و در انتخابات مجلس رتبه چهارم کشوری را کسب کردیم.

وی گزارشی از اقدام‌های خود را در مدت تصدی خدمتش ارائه کرد.

در هنگام مراسم تودیع، استاندار گیلان، غلامعلی رضوانی را پدر خود خواند و کیهان هاشم نیا نیز از معاون وقت خود به عنوان بابا بزرگ یاد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفری 23 شهريور 1391
جناب آقای احمدی نژاد، جای تاسف است که دوستان وفادارشما در دوران سخت اصلاحات وفتنه همراه شما بودندواز ارزشها دفاع کردندومتا سفانه توسط برخی افراد بیخیال همچون هاشم نیا کنار زده میشوند.جناب رییس جمهور ،اطرافیان شما چه کسانی را بر کرسیهای مهم میگمارند وچه کسانی راکنارمیزنند!هنوز جایگزین معاون سیاسی معلوم نشده،حکم برکناری وی صادر میشود!! جناب هاشم نیا دستورات بیت....را اجرا میکند والبته پاداش پرهیزگاران با خداوند است.
نا شناس 24 شهريور 1391
آرایش سیاسی در گیلان در آستانه انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در حال شکل گیری است و تمام موانع در این راستا برداشته می شود و برکناری معاون سیاسی امنیتی هم بر این اساس بود چون او جلوی دوزوه بازی‌ها را می گرفت حالا که رفت هاشم نیا با دستوراه از پیش دیکته شده راحت تر می تواند افراد مورد نظر را در شورای شهر مانند... حمایت کند
نا شناس 24 شهريور 1391
هاشم نیا مرد توانمند و مدیری باهوش و بدنبال سازندگی استان گیلان هست احسنت مردم گیلان حامی این مرد بزرگ هستند و خدا هم پشت پناهش باشد . رضوانی هیچ فایده ای برای گیلان نداشت او فکر می کرد که مردم گیلان اصلا مسلمان نیستند او برای گیلان کاملا مضر بود
نا شناس 24 شهريور 1391
گروههای متحجر به اندازه سکولارها برای نظام خطرناک و مضر هستند و باید همه به جمهوریت اسلامی نظام بر پایه اصل ولایت فقیه فکر کنیم و جامعه را پیش ببریم و یک الگوی پیشرفته به جهان اسلام ارائه دهیم حضرت امام راحل نیز بر همین اساس شالوده اداره کشوررا پایه گذاری فرمودند . امثال رضوانی همان متحجرانی هستند که در جامعه برای اداره کشور مشکل می آفرینند ایشان با گماردن فرماندارانی همچون عظمتی و بخشداران ضعیف این استان را با مشکلات زیادی روبرو کرد خدا را شکر ایشان زحمت را کم کردند
نا شناس 24 شهريور 1391
آقایانی که از توانمندی هاشم نیا حرف میزنند،یادشان نرود که افراد کوتوله ای چون جوادپور ماسال واسدپور آستارا که جزو ضعیف ترین فرمانداران استان هستند،برای پستهای کلیدی چون معاونت سیاسی تعرفه میشوند،البته هم اکنون در حال رایزنی برای نصب فرماندار سابق انزلی یعنی عبدالله پور که حرف زدن خودرابلد نیست میباشند،جناب استاندار همان سیاست قهرمانی را ادامه میدهد که باید مدیرضعیف نصب کنیم تا مطیع ما باشد.معلومه که او از انسانهای شجاع وأزاد مردی چون رضوانی و.....استفاده نخواهد کرد.
نا شناس 24 شهريور 1391
سایه قهرمانی همیشه روی سر عده ای سنگینی میکنه هزار سال هم بگذره عده ای همچنان عقده حقارت در برابر این فرزند خوب گیلان خواهند داشت
نا شناس 25 شهريور 1391
برید ببینید آقایان هاشم نیا و دور و بریهاش در زمان انتخابات از کی حمایت می کنند .
برید ببینید آقای استاندار جدید یک روز برای این کشور به جبهه رفته یا نه ؟
اصلاً جنگ می دونه چیه ؟ که بخواد برای اصول بجنگه ؟
پول تو جیبی اونهایی که در زمان سعادتی قطع شده بود دوباره احیا می شه . خوشحال باشید !
نا شناس 25 شهريور 1391
تقوای و سطح دانش و سواد هاشم نیا از .... بیشتر هست و انسانی عاقل هست نان مشاورانی که دیپلم داشتند و توسط آقای ... در استانداری مشغول شده بودند آجر شد و بالغو احکام آنها این همه در سایت ها شلوغ کردید ؟ آرام باشید . قهرمانی هم اکنون در استان تشریف ندارند ولی نام پر معنای او لرزه ای بر اندام مخالفانش انداخته ؟ الحق نام او پر افتخار هست قهرمانی قهرمان خدا پشت پناهت
گيلاني 26 شهريور 1391
هاشم‌نيا مرد كار و عمل است در اين مدت كوتاه در چند خطابه و سخنراني كه از او ديدم نشان ميدهد بلدكار هم هست ، پخته و جامع و با منطق صحبت ميكند در عمل هم در دوران معاونت برنامه ريزي خود را به اثبات رسانده
به نظرم شرط موفقيتش اين است كه حسودان و تنگ‌نظران كنار بايستند تا وي كارخود را بكند
آقاي هاشم نيا از مواضع‌تان اگر يك قدم عقب نشيني كني دوقدم شمارا حل ميدهند.
نا شناس 26 شهريور 1391
گيلان با صلابت با مديران شجاع و مستقل نه وابسته اقاي مهندس هاشم نيا ادم شجاعي است انشاالله با انتخاب مديزان با سواد گيلان را متحول خواهد كرد
نا شناس 26 شهريور 1391
هاشم نیا با کمک قربانی امام جمعه،جعفرزاده با مشایی ارتباط برقرار کردند! و کرسی استانداری رو بلعیدندوبعد به سعادتی مارک جریان انحرافی روزدند.
نا شناس 26 شهريور 1391
فرماندار ضعیف رشت عوض شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.652 seconds.